Jesteśmy wirtualnym biurem zlokalizowanym w centrum Bydgoszczy. Oferujemy usługi rejestracji działalności gospodarczej, odbioru i obsługi korespondencji przychodzącej a dla bardziej wymagających klientów możemy zaproponować usługi naszej wirtualnej asystentki. Wachlarz usług może być bardzo szeroki, w zależności od potrzeb klienta. Jesteśmy elastyczni, pracujemy skrupulatnie i przykładamy dużą uwagę do naszej pracy tak, aby była wykonana jak najlepiej a klient był zadowolony. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi stronami internetowymi www.weoffice.pl i www.agtaziemniarska.pl oraz do kontaktu mailowego i telefonicznego.
Kujawsko-pomorskie, Łódzkie, Śląskie, Lubuskie, Świętokrzyskie, Zachodniopomorskie, Podlaskie, Opolskie, Wielkopolskie, Pomorskie, Lubelskie, Dolnośląskie, Mazowieckie, Warmińsko-mazurskie, Małopolskie, Podkarpackie
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe w GUS i to, że wskazana osoba reprezentuje tę firmę.
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Udostępniamy adres do rejestracji firmy i adres do korespondencji. Odbieramy, skanujemy i przesyłamy pocztę do klienta (51 do 100 listów na m-c). Jest również możliwość wysyłki listów kurierem.
Udostępniamy adres rejestracji firmy i adres do korespondencji
Udostępniamy adres rejestracji firmy oraz adres do korespondencji. Odbieramy, skanujemy i przesyłamy pocztę do klienta (do 50 listów na m-c).
Nazwa firmy | EOFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-05-19 |
NIP | 9671445917 |
Regon | 389035089 |
Kraj | Polska |
Województwo | KUJAWSKO-POMORSKIE |
Powiat | Bydgoszcz |
Gmina | Bydgoszcz |
Miejscowość | Bydgoszcz |
Kod pocztowy | 85098 |
Poczta | Bydgoszcz |
Ulica | ul. Maksymiliana Piotrowskiego |
Numer nieruchomości | 11 |
Telefon kontaktowy | 799799628 |
BIURO@WEOFFICE.PL |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 1 - Osoba prawna |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Organ rejestrowy | SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO |
Rodzaj rejestru lub ewidencji | 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW |
Data wpisu do bazy REGON | 2021-05-27 |
Data wpisu do rejestru ewidencji | 2021-05-27 |
Data powstania | 2021-05-19 |
Data rozpoczęcia działalności | 2021-05-19 |
Kod PKD | Nazwa |
8211Z |
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA Przeważające PKD |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.